mijn grootste avontuur --> ONS grootste avontuur! - Reisverslagen van Daphne van Pelt - WaarBenJij.nu mijn grootste avontuur --> ONS grootste avontuur! - Reisverslagen van Daphne van Pelt - WaarBenJij.nu

mijn grootste avontuur --> ONS grootste avontuur!

eindelijk komt mijn plan tot zn uitwerking. mijn reis. mijn avontuur. niet verwacht dat het deze landen zouden worden maar de droom was er zeker al. thailand laos cambodia en vietnam. het mekong gebied. dit wordt een reis om hopelijk niet te vergeten. je weet maar nooit wat het geheugen allemaal overkomt, zo meteen vergeet ik volledige dagen en weken. toch maar goed dat ik dan een reisverslag bijhoud.

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2014

thailand

13 Mei 2014

vietnam

20 April 2014

cambodja

25 Maart 2014

zuiden van laos, en hallo cambodja

12 Maart 2014

luang prabang, vang vieng, vientiane
Daphne

yo ja ik ben er toch ook maar aan begonnen, zo'n reisverslag. ben benieuwd in hoeverre dit gaat werken maar ben zeker wel van plan zo af en toe wat leuke feitjes en verhaaltjes te schrijven zodat mijn ouders met een gerust hart kunnen slapen. even wat leuke uitspraakjes die ik in gedachten houd tijdens al mijn toekomstige reizen: 'If you don't like where you are, move. You are not a tree.' en mijn favoriet: 'One cannot be mad when one looks at a penguin.' geniet van mijn warrige verhalen, ik ga ze lekker in het nederlands schrijven, totdat ik dat niet meer doe. laten we een mooie plek vinden om in te verdwalen.

Actief sinds 11 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6262

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 14 Juni 2014

mijn grootste avontuur --> ONS grootste avontuur!

Landen bezocht: